Suchergebnisse

3 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#131. Dezember 2019

Practitioners' Perception about Professional Learning Practices at Higher Secondary Level in Public and Private Sector

In: Global social sciences review: an open access, triple-blind peer review, multidisciplinary journal, Band IV, Heft IV, S. 331-340

ISSN: 2616-793X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#230. März 2020

Effect of Leadership Styles of Secondary School Heads on School Improvement

In: Global social sciences review: an open access, triple-blind peer review, multidisciplinary journal, Band V, Heft I, S. 519-527

ISSN: 2616-793X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#331. Dezember 2019

Demographic Variation and Stress Management Skills

In: Global social sciences review: an open access, triple-blind peer review, multidisciplinary journal, Band IV, Heft IV, S. 209-216

ISSN: 2616-793X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft